Beyblade Wiki
Advertisement

Beyblade - gra w której ludzie używają bączków, zwanymi Beyami, do walki. W każdym Beyu jest uwięziona bestia o potężnej mocy. W serii Bakuten Shoot Beyblade 2002 (Beyblade V Force) bestie można było ukraść i zamknąć w kamieniu, w Metal Sadze nic nie wskazuje na to by była możliwość kradzieży bestii. W każdej serii gra trochę się zmienia, chociażby wygląd Beyów, stadionów czy launcherów.

Reguły[]

Gra polega na pojedynku między dwoma lub więcej bladerami. Bladerzy wystrzeliwylą swoje beye na fromułkę: 3...2...1...GO SHOOT!, 3...2....1...Let it Rip! lub 3...2...1... Odpalamy!. Bączki walczą ze sobą na arenie a bladerzy wydają im polecenia. Wygrywa ten którego bey będzie się kręcił dłużej, bądź ten który zostanie na arenie.

Historia[]

Cała seria anime beyblade skończyła 14 lat. Takara Tomy wydała Bakuten Shoot Beyblade w 1999 roku, Beyblade 2000 rok później, Bakuten Shoot Beyblade G-Revolution w 2003, Metal Fight Beyblade w 2009, Metal Fight Beyblade Baku w 2011, Metal Fight Beyblade 4D równierz w 2011 i Metal Fight Beyblade Zero G w 2012.

Advertisement