Beyblade Wiki
Advertisement

Sora pierwszy raz pojawił się w anime kiedy wprosił się do walki z Kentą. Jego gwałtowność bardzo zdziwiła

Sora

Kentę. Podczas walki jego bey Cyber Pegasus 100HF wzbił się w powietrze a jego właściciel chciał aktywować specjalny atak. Niestety nie był w stanie tego zrobić i Pegasus zatrzymał się i runą na ziemię. Kenta spotkał go później kiedy próbował opanować specjalny atak. Wtedy się zaprzyjaźnili. Sora powiedział Kencie że trenuje bo chce być dokładnie taki jak Ginga odkąd zobaczył jego bitwę. Sora walczył później z Kentą ponownie jednak znowu przegrał.

Odblokowanie Mocy[]

Kiedy Sora startował w wyzwaniu bitwy bladerów , podczas wyścigu z przeszkodami jego bey pokonał wszystkich

Sora1

rywali oprócz Kenty. Kiedy Kenta próbował za pomocą swojego beya zatrzymać kłodę Sora mu pomógł. Jednak spadła na ich beye druga kłoda i spadły do wody. Wtedy Sora zrozumiał że w beyblade trzeba mieć własny styl. Wtedy właśnie ujawniła się moc Cyber Pegasusa,. Sora aktywował specjalny atak „Cyber Doładowanie” wydostając swojego beya z potrzasku. Jednak nie był on wstanie kontrolować mocy i jego bey znowu się zatrzymał.

Bitwa z Busujimą[]

Sora znalazł stary stadion beyblade opanowany przez gang podobny do Face Hunters. Wyzwał na pojedynek Busujimę, szefa gangu posiadającego beya Rock Scorpio żeby odbić stadion. Jednak nie był wstanie go pokonać ze względu na nieopanowanie całkowicie mocy swojego beya. Postanowił że będzie trenował żeby

Cyber

wygrać z Busujimą. Kiedy ponownie stanęli do walki Sora zyskał przewagę. Busujima wiedząc że przegra podpalił dolną część stadionu Rock Scorpio zaczął wpychać tam Pegasusa. Wtedy pojawił się Ginga który użył Storm Pegasusa i ugasił ogień. Wtedy Sora odblokował specjalny atak „O.V. Napęd” i używa go przeciwko Rock Scorpio. Umie go opanować i pokonuje przeciwnika.

Advertisement